Toyota-importøren lanserer heldigital kundereise

Til tross for at Toyota har personlig kundeservice som en av sine kjepphester, digitaliseres nå verkstedbesøket: - Vi tror en heldigital valgmulighet vil tilføre noe til kundeservicen.

Nyhetstjenesten BilNytt.no er en abonnementsbasert nyhetstjeneste for alle som arbeider i, med eller for bilbransjen i Norge.

BilNytt.no er bilbransjens viktigste og raskeste nyhetsformidler!

Les mer om abonnement

For å lese nyhetene må du være registrert bruker.
 

Gratis prøveperiode!

Registrer deg her for 50 dager uforpliktende prøveperiode.


 
Bil FirmaBil YrkesBil MotorBransjen BilNorge BilNytt
© 2025 BilNytt.no / Bilforlaget AS
Hovfaret 17B, Postboks 63 Skøyen, 0212 Oslo, Tlf: 23 03 66 00
Utviklet av SafeConsult [© 2025]